Friday, May 9, 2008

KBM Versi Belia di Kem Tok Sakah...

alhamdulillah, segala pujian bagi Allah swt, pada 26 & 27 April yang lalu, satu lagi program KBM Versi Belia telah berjaya diadakan di Kem Tok Sakah, Perak. Sambutan peserta yang diluar jangkaan di saat-saat akhir itu telah menjadikan KBM Belia kali ini sebagai satu memori indah buat semua peserta.

Peserta KBM Belia Wanita sedang menunaikan solat di kawasan lapang, di atas pasir pantai.
Peserta KBM Belia lelaki sedang melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang hamba Allah.

harapan kami kepada semua peserta, agar terus istiqamah menjadi insan yang terus menyerlah jauh dari yang biasa, semoga hubungan indahnya bersama Allah, Rasulullah, ibu bapa dan sahabat-sahabat akan terus kekal selamanya.

berikut di lampirkan beberapa komen peserta KBM Versi Belia di Kem Tok Sakah.

Baru sekejap tadi peserta yang saya bawa ke program datang ke kedai saya bertanya, "En Zain... Bila ada KBM Belia lagi? Saya nak hantar adik saya pulak!". Di hujung program Ahad baru-baru ni pun ada staf PKEINPk (anak buah En Yahanis) yang beritahu Isteri Saya, "Next program bagitau ye... saya nak ajak suami saya datang". Bos PKEINPk pula dah nyatakan kepada En Yahanis, "Kita akan hantar lagi peserta pada program akan datang"; Pengurusan NADI AGROBUSINESS di Manjung pun dah beritahu, "Kami akan hantar 20-30 orang lagi untuk KBM yang akan datang". Tambah dua tiga lagi syarikat besar dan agensi kerajaan, insyaAllah next KBM akan ada bilangan peserta yang cukup ramai.

Semoga semua peserta mendapat apa yang dihajatinya di dalam program Keindahan Bersama Mu ini.

No comments: