Tuesday, May 5, 2009

..:: KBM SMK BANDAR, BINTULU ::..


assalamualaikum wrt.

alhamdulillah, minggu yang lalu yakni pada 1 & 2 Mei 09, abg bai bersama abg amin telah terbang ke Bintulu menaiki belon untuk bersama dengan 97 orang peserta KBM Remaja dari SMK Bandar, Bintulu, sarawak. Program KBM kali ini telah diaadakan di Pusat Islam UPM kampus Bintulu.

wajah-wajah ceria peserta lelaki

wajah kegembiraan peserta perempuan.

salah seorang peserta berkongsi tentang perubahan dirinya.

para fasilitator yang banyak membantu menjayakan KBM kali ini, ada dikalangan mereka ini pernah saya santuni semasa tahun lalu.

sedikit laporan dari saya.

3 comments:

Afiq R. said...

Terima kasih kepada team KBM kerana dapat menjalankan dengan jayanya progrm nie di SMK Bandar Bintulu...saya salah seorang guru yang menemani sepanjang program ini berlangsung...

Progrm ini telah memberi kesan sedikit sebanyak kepada pelajar saya(kesan positif) dimana terdapat perubahan dari segi tingkah laku pelajar yg mengikuti progran ini..

Di harap program ini dapat diteruskan dan mendapat rahmat daripada-Nya..

KBM Team said...

salam Cikgu afiq...

saya juga ingin merakam jutaan terima kasih kpd para guru SMK bandar yg telah sudi bersama kami selama hampir 28 jam.

perubahan pada pelajar ini hanyalah sementaara, mereka perlukan bimbingan secara berterusan..

haaraap2, para guru di SMK BANDAR dapat terus bantu remaja ini..

amalkan SENYUM TIGA ye :-)

ZiEZiE said...

sAye SlH sEoRg PeSeRtA Kbm d UPM,BTU...BTW:KeM iNi SgT bEst...Tigeee...!! =)