Thursday, August 14, 2008

Diari Hujung Minggu Ini (16-17 Ogos 2008)

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah segala puji bagi Allah yang mengurniakan segala nikmat.

Menjelang akhir tahun ini, peperiksaan buat adik-adik di seluruh sekolah semakin hampir dan warga KBM sentiasa mendoakan kejayaan adik-adik semua. Semoga secebis kenangan mengindahkan diri adik-adik bersama Allah, Rasulullah, Ibu, Ayah dan teman-teman dapat membantu adik-adik membina semangat untuk terus berusaha mencapai kejayaan, insyaAllah.

Untuk KBM hujung minggu ini, jom kita selak-selak diari :

1. KBM Belia di Nur Bukit Unggul, Jenderam Hulu, Selangor
2. KBM di Sek Men Bandar Baru Perda, Bukit Mertajam

Semoga program ini berjalan dengan baik dan mohon doakanlah kami agar terus semangat dalam perjuangan dan sentiasa diberi kekuatan untuk terus bersama anda semua.

1 comment:

khalil said...

Assalamualaikum, pogram KBM yg saya sertai ini memang menyeronokkan dan menarik. Pendekatan yg dibuat dalam pogram ini membuatkan saya berfikir betapa kerdilnya diri saya ini dan masih banyak lagi kelemahan yang perlu saya perbaiki untuk memajukan dan memperbetulkan IMAN saya yang semakin lama semakin pudar. Memang tidak rugi saya menyertai program ini dan jika diberi peluang saya akan menyumbangkan tenaga untuk program ini. Teruskan perjuangan mengembalikan golongan belia dan remaja yang semakin hanyut dan alpa ke jalan yang benar. DI MANA BUMI DIPIJAK DI SITU ISLAM DIJUNJUNG. ALLAHU AKHBAR!!!

Khalil
Peserta KBM
@Nur Bukit Unggul