Monday, August 25, 2008

KBM PAN - Pernec Advanced Network - ( batch ke dua )

Assalamualaikum wrt….

Alhamdulillah, pada 23 & 24 Ogos 2008, KBM Excellence telah berjaya mengadakan program KBM bersama staff Pernec Advanced Network di Sungai Petani Kedah. Seramai 47 orang peserta telah bersama-sama mencipta kejayaan untuk menjadi insan yang lebih menyerlah jauh dari yang biasa.

Alhamdulillah, pihak KBM Excellence telah diberi peluang buat kali kedua untuk mengendalikan program “ Spiritual Team Building “ ini. Tahniah kepada Pak Lang & abang Bai bersama dengan team KRJ Resources ( Kedah ) yang telah berjaya sekali lagi menjayakan program kali ini.

Berikut disajikan beberapa keeping gambar untuk tatapan semua.


Buku program untuk kegunaan peserta

para peserta, memberi tumpuan sepenuhnya.

ukhwah terus dibina, dakapan demi dakapan dapat dirakamkan.

indahnya ukhwah, apabila tiada rasa curiga dan bersangka buruk sesama kita.

beberapa aksi menarik semasa melalui slot Nikmat Oh! Nikmat

sebagai hamba Allah yang lemah, berdoa adalah perkara yang banyak membantu kita.
tadahkan tangan dengan bersungguh, mintalah dan rayulah dengan sepenuh keyakinan kepada Allah swt.

kebersamaan di dalam kumpulan, mampu membina " Spiritual Team Building " yang menyerlah jauh dari yang biasa.

perubahan demi perubahan, hijrah demi hijrah di lakar bersama.

tidak ketinggalan, sebagai langkah untuk meneruskan perubahan yang lebih positif, dan demi mendapatkan sokongan dari sahabat-sahabat yang lain, pihak JIM telah menawarkan peserta KBM PAN sebagai Ahli JIM Sungai Petani.

salah satu komen / penilaian yang peserta berikan kepada KBM

sebagai langkah bijak, langkah yang lebih berkesan, COO PERNEC ADVANCED NETWORK telah bersetuju utk bersama-sama peserta sepanjang program untuk terus memberi dorongan dan semangat demi merealisasikan misi syarikat dan misi kita sebagai khalifah Allah.

di dalam ucapan penutup, Tuan Hj Ariffin Bin Saidin selaku COO PAN telah menyampaikan beberapa pesanan yang sangat bermakna, diantaranya ialah...

" sebagai seorang pengurus, saya juga perlu memastikan staf-staf saya diberi pengisian ukhrawi dan diberi sentuhan-sentuhan rohani seperti yang telah dijalani oleh semua peserta KBM kali ini , moga-moga Allah swt meredhai segala usaha murni yang kita lakukan bersama "..

di antara perkara menarik di dalam prgm KBM PAN ini ialah, COO PAN telah berjaya membuat sendiri 5 klip video KBM yang baru sahaja dipelajari nya dari team JIM Sungai Petani...syabas COO PAN...

No comments: